دانلود رایگان از Freepik (فری پیک)

بازدید: 41 بازدید

فری پیک بعنوان یکی از بزرگترین مراجع دانلود تصویر، مجموعه‌ای از تصاویر با فرمت psd، icon، jpg وکتور را ارائه می‌دهد که روز به روز به تعداد آنها اضافه می‌شود. حالا چطور تصاویر را از سایت Freepik دانلود کنیم، با اینکه محدودیت دانلود 3 تصویر رایگان در روز را دارید. برای دانلود نامحدود روزانه هر نوع فایل رایگان و پریمیوم از سایت فری پیک، دیگر نیازی به خرید پنل نیست. راهکارهایی وجود دارد که شما به راحتی و با دریافت لینک عکس می‌توانید به سرعت آن را دانلود کنید.

اگر گرافیست یا تولید کننده محتوا هستید ممکن است کل اینترنت را زیر و رو کرده باشید تا تصویر دلخواهتان را پیدا کنید. سایت فری پیک (Freepik) با آمار بیش از 100 میلیون دانلود تصویر در ماه یکی از بزرگترین منابع و سایت‌های دانلود عکس به صورت رایگان و غیر رایگان است.

اما برای دانلود رایگان از Freepik (فری پیک) باید چه کرد؟ دو روش برای دریافت فایل پریمیوم از سایت فری پیک وجود دارد که در ادامه بیان شده است.

Freepik ، فیری پیک ، دانلود عکس، وکتور، لایه باز، فروشگاه فایل کورل دراو، سفارش طراحی با کورل دراو، طراحی
Freepik ، فیری پیک ، دانلود عکس، وکتور، لایه باز، فروشگاه فایل کورل دراو، سفارش طراحی با کورل دراو، طراحی

FPDL یا Freepik Downloader در واقع سایت دانلود رایگان از فری پیک است. شما با این ابزار که ساده‌ترین روش است، هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

  • بعد از جستجوی تصویر در سایت فری پیک روی عکس موردنظر راست کلیک کرده و گزینه Copy image address را بزنید.

کپی آدرس عکس برای دانلود رایگان از فری پیک

  • وارد سایت Freepik downloader شده و آدرسی که در مرحله قبل کپی کرده‌اید را در کادر Paste کرده و روی دکمه Get image کلیک کنید.
 

دانلود رایگان از فری پیک (Freepik)

 

  • گرفتن اسکرین شات از تصویر: دریافت نسخه Jpg از فری پیک

تصویر پریمیوم را در صفحه جدید باز کرده و بعد از زوم آن (با دکمه‌های CRTL و +) می‌توانید از روی آن اسکرین شات بگیرید.

نکته: اگر اسکرین شات تصویر، اندازه و کیفیتی که میخواهید را نداشت می‌توانید، به سراغ ابزارهای بهبود کیفیت تصویر با هوش مصنوعی رفته و به استاندارد مورد قبول خود برسانید.

  • اینسپکت گرفتن از تصویر و دانلود تصویر؛ روش دیگر دانلود رایگان از فری پیک

روی تصویر باز شده راست کلیک کنید، سپس گزینه Inspect را انتخاب کنید. مشابه تصویر زیر در پنجره Element کافیست روی یکی از لینکهای تصویر کلیک کنید تا تصویر در پنجره جدید باز شود. سپس با دکمه CTRL+ S تصویر را ذخیره کنید.

دانلود رایگان تصویر از freepik

سوالات متداول

وارد سایت فری پیک شده و آدرس تصویر را کپی کرده سپس لینک را در سایت fpdl.in بزنید و آن را دانلود کنید.

خیر نیازی به پرداخت هزینه برای دانلود تصویر از این سایت نیست. با استفاده از fpdl.in و دو ترفند دیگر در این مقاله می‌توانید هر نوع تصویری را از این سایت دانلود کنید.

 

منبع : سایت راستچین

ادامه مطلب