سربرگ اداری

بازدید: 45 بازدید

وقتی وارد یک کادر اداری می شوید سربرگ ها جزو اولین ضروریاتی در اداره است که به نظرتان مشهود می‌آید. سربرگ یکی از اجزای ست اداری می‌باشد که با پیشرفت علم گرافیک کاربرد روز افزونی پیدا کرده است. سربرگ ها کاغذ هایی هستندکه معمولاً در ادارات و سازمان ها با سایز A5 و A4 چاپ می‌شوند.کاربرد سربرگ ها برای نوشتن نامه ها و یادداشت های اداری و رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند و در واقع از اصلی ترین عناصر نوشت افزار اداری هستند. تمام مشخصه های اصلی شرکت مثل نام و آدرس و لوگو و شماره نامه و تاریخ و… در سربرگ دیده می‌شود.

طراحی سربرگ اداری

 

ادامه مطلب