آموزش گام به گام تا فروش

آموزش گام به گام تا فروش

آموزش‌هایی برای داشتن فروش‌های بالاتر و لذت بخش در فروشگاه فایل کورل دراو 

فروشگاه فایل کورل دراو، سفارش طراحی با کورل دارو CDR ،CorelDRAW ،دانلود طرح کورل دراو CDR، وکتور ، برداری، فایل حک ، فایل لیزر، فایل طرح چرم، فایل برای تابلو چلنیوم

دوره ۰ تا ۱۰۰ توسعه و فروش فایل کورل دراو

راهکارهای ارائه پشتیبانی حرفه ای

آموزش نوشتن محتوای اصولی

اصول انتشار محصول

مجموعه کیت های آماده

شما با دانلود کردن فایل psd هر کیت باتوجه به لایه باز بودن آن میتوانید آن ها را ویرایش (تغییر رنگ پس زمینه، آیکون، توضیحات) و متناسب با محصول خود تغییرات را ایجاد نمایید.

به منظور یکپارچه سازی و افزایش بهره وری این فایل باید به عنوان لایه بالایی نمونه کار شما باشد، ما موکاپ هایی فراهم آورده ایم تا شما با قرار دادن طرح خود در آنها بتوانید ارائه مناسب تری را داشته باشید.

کاور فایل های ارسالی ، کورل دراو، چاپ، طراحی، فروشگاه فایل کورل دراو، سفارش طراحی با کورل دراو، انجام پروژه با کورل دراو، فروشگاه فایل کورل دراو

آموزش استفاده از کیت های آماده

باتوجه به لزوم یکپارچگی، نسبت به طراحی کیت های آماده اقدام کرده ایم تا شما طراح و فروشنده محترم بتوانید در کمترین زمان و بصورت رایگان از این کیت ها برای محصولات خود در فروشگاه فایل کورل دراو استفاده نمایید.
شما با دانلود کردن فایل psd هر کیت با توجه به لایه باز بودن آن می‌توانید آن ها را ویرایش و متناسب با محصول خود تغییرات را ایجاد نمایید.
ابزار لازم برای باز کردن فایل psd نرم افزار photoshop می‌باشد.
امکان تغییر ساختار اصلی وجود ندارد و میبایست با همین ساختار طراحی شده محصول را در سایت ارسال نمایید.

1. روی فایل دانلود شده کلیک نمایید تا برنامه فتوشاپ برای شما باز شود.
2. بعد از باز شدن با موس روی هر بخش که کلیک کنید لایه مربوط به آن قابل ویرایش است.
3. تمامی تصاویر قابل ویرایش هستند برای این کار لازم است تصویری که در کیت مورد نظر شما است را انتخاب و روی لایه آن راست کلیک و گزینه ی object smart convert را بزنید سپس آیکونی بصورت “مربعی” شکل روی لایه انتخابی نمایش داده میشود که با 2 بار کلیک بر روی آن میتوانید تصویر مورد نظر خود را ویرایش و تغییر دهید.
4. برای خروجی گرفتن از فایل ادیت شده لازم است به منوی file سپس export و web for save کلیک نمایید با این کار پنچره ذخیره سازی فایل برای شما باز میشود.
5. فرمتی که میبایست خروجی تصویر گرفته شود حتما باید jpg باشد.

هرگونه ویرایش لایه پیش فرض ممنوع و از قراردادن هرگونه آیکون، شماره تلفن، ایمیل، سایت و … در تصویر جدا خودداری فرمایید
نکته: حداکثر حجم فایل خروجی نباید از ۱۵۰ کیلوبایت بیشتر باشد.
برای کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت به سایت Tinypng  یا سایت‌های مشابه برای کاهش حجم مراجعه بفرمایید.